AdaEcem evet maalesef, arkadaşlarım var atanan sanki bu yollardan geçmemiş gibi davranıyorlar, çabuk mu unutuyorlar yoksa level atladiklari için aşağı ni görüyorlar… Mutlular bence, en azından atanma kpss stresleriyok ama hayatın içinde olduğundan her yerde sıkıntı filan var illa ki onların da dertleri vardır
Allah herkese yardım etsin, ataninca dert sıkıntı bitmiyor değil, farklı şeyler cikiyo