ggmom ssena67 model olarak bilmiyorum ama arkadaşlarımda hep karaca var çok memnunlar ben önceliği hali koltuk yıkamaya verdim o da alinacaklar sırasında 😁
benim-kalbim-o ssena67 4 yıldır emsan kullanıyorum memnunum fiyatıda öyle yüksek değil tavsiye ederim herşeyi yapıyorum içinde
Yasss11 ssena67 pro chef xl bendeki walla çiğköfte yapiyorum hamur yoğuryorum gayet iyi benim bi seneyi gecti alali
ssena67 Mervesoku ona bakıyordum ben de fiyatı uygun diye ama sert hamur yoğuruyor ısınıyor sallanıyor demişler sizce nasıl
Mervesoku @"ssena67 aaaa öyle mi ben yorumlara bakarak aldım.. ben çok memnunum kek pogaça çiğ köfte bile yaptım ☺️
ssena67 nazel123 mesela mantı hamuru sert olması gerekiyorya ona gücü yetmiyor falan yazmışlar da o yüzden kafam karışmıştı
Minnakpopus ssena67 hayır ben hiçbir sıkıntı yaşamadım makinemde çok şükür.zaten kenar hamur toparlayıcı aparatı falanda var içerisinde bu serinin