Akkdkxjdndbn Kızlar 36 haftalık hamileyim, isilik gibi el ve ayaklarım hariç özellikle göbek bölgemde çok çıktı. Doktor çatlamadan diyip yağ sürmemi söyledi ama aynı durumu yaşayan bar mı? Kaşıntıdan ve sürekli artan kızarıklıklardan çok endişeleniyorum
Aycha Akkdkxjdndbn Merhaba, Geçmiş olsun. Kaşıntının sebebi karaciğer kaynaklı da olabilir. Karaciğer enzimleri ve safra asitleri için kan tahlili yaptırınız derim, naçizane.
Nznks Akkdkxjdndbn canım bu alerji falan değil çok net söylüyorum çatlak oluşumu o yüzden kızarık ayrılmış çok bariz belli nasıl alerji derler yağla bol bol zeytinyağıda sür vallahi bu annelik ne zor birşey çok geçmiş olsun kuzum
Akkdkxjdndbn Belim de kollarımda da kaşıntılarım var. Sağlık ocağı gebelik alerjisi dedi. Neler yaptınız? Bebeğe bir şey olmasından endişeleniyorum
Niloyaaaaa Akkdkxjdndbn çatlak canım bunlar ve çatlarken de kaşıntı oluyor mümkün olduğunca kaşımamaya çalış yoksa daha çok çatlıyor bol bol su iç ve oraya yağ sür 🌺
Bebek3427 Benim ilk gebeliğimde son haftalarda böyle olmuştu duramıyordum kaşıntıdn karnım açık ıslak peçete koyup oyle rahatlatıyordum kendimi somra doktorum karaciğer enzimlerinin yüksekliğinden dolayı böyle olduğunu söyledi gün aldık ve doğumu yapmıştık hemen