Gokturkmom_ Potter58 Erkek olunca daha net ve daha erken diye biliyorum. Biz 12de gittiğimizde göstermemişti 14te net erkek dendi daha sonra 17de gittim yine erkek denildi değişmedi:)
Alyask Potter58 11. Haftada bellıydi bizim dr tahmın etmıstı 12 de ikili taramada net gördük erkek çabuk gösteriyor sanırım oğlum olcak 💛
Potter58 Gokturkmom_ ben de 13.hafta gideceğim ama görebilir mi acaba cinsiyet partisi yapmak istiyorum
Gokturkmom_ Potter58 ya bebeğin göstermesine bağlı :) ve kız bebekse çok emin konusmayabilirler o haftada parti yapıcaksanız biraz daha erteleseniz daha iyi olur gibi
Potter58 Tazeanne0134 ya 26 ağustosa cinsiyet partisi organizasyonu yaptım doğumgünüm diye 15+4 oluyor inşallah gösterir
_2prensesannesi35 Potter58 erkekse gösterir diyorlar ben kizlarimi da öğrenmiştim özel söylemişti tam 16.haftada gitmiştim kesin olsun diye
Potter58 _2prensesannesi35 normalde 12+6 yım uygulamaya göre ama doktor mesela 12+7 dedi sizce hangisi doğrudur
_2prensesannesi35 Potter58 doktorun dediği çünkü ölçümler yapiyo hangi haftaya uyumlu olduğunu söylüyor mesela benim uygulama da 13+1 ama doktor 12+3 dedi
_2prensesannesi35 Potter58 bende devlete takipliyim normalde ama cinsiyet öğrenmek için bir kere özele gidecegim devlet ayrıntılı da söylüyormuş sadece
Potter58 _2prensesannesi35 hımm iki doktora gittim aynı gün ikisi de farklı söyledi ama doktor değişikliği yapmıştım aynı gün içinde
Potter58 _2prensesannesi35 öyle mi yapsam görmezse ben de öyle yaparım heralde detaylı kaçıncı haftada