Ozgis1s Bsnrarslan75 35+4 , kaburga ağrısı , hareket kısıtlılığı , karın sertleşmesi , erken doğum korkusu 😂
Melek3675 Bsnrarslan75 ay ben maşallah diyim o zaman 😂😂 ben çok rahatım ya 36 haftalığım sadece uzun süre ayakta kalınca sırtım ağrıyor o kadar
gktgmom Bsnrarslan75 34+6 sırt ağrısı, mide ağrısı, sık tuvalete çıkmak, uykusuzluk, ödem, bir de bebiş hep bir tarafıma toplanıyor 🥲
zeyasya Bsnrarslan75 35+4 sag kasıkta bacaga vuran agrı karnım sert ve içten bi agrı yanma vajinal enfeksiyon kaşıntı akıntı halsizlik komboo
eozlem 35+5 olduk. Kaburga ağrısı, bebem solda topaç gibi duruyor sertleşti, hareketlerini daha az hissetmeye başladım. Yemek yiyemez oldum.
Bsnrarslan75 Bizim bebekte iri bebek oldu için biraz fazla ağır ve hareketli pazartesi günü sezaryen günü Alicam
Harikuladeee Bsnrarslan75 36+4 üz bizde gecen hafta inanılmaz bir kaburga agrısı vardı nefes alamıyordum batıyordu bu hafta uykusuzluk ve gece ara ara olan bel ağrısı ve adet sancısı hariç iyi gibi
Ozgis1s _Minik_ suyumun azaldığını öğrendim 2 hafta önce. 2 haftadır haftada iki kontrole gidiyorum havuç suyu vs destek vermeye çalışıyorum yoksa suyum sınırın altına düşerse erken doğurmak zorunda kalcam o yüzden 😥
ogretmenanne2024 Aslan97 beraberinde sancı tarzı birşey oluyor mu benim bebeğimde çok sertleşiyor sol tarafta ama herhangi bir ağrım olmuyor
Flanoz 35e gelene kdr bişe yoktu ama 35 itibariyle karın sertleşmesi uykuda rahat dönememe, insanlara tahammülsüzlük başladı evdeki herkesi kovasım ve yalnız doğurasım var😂 Acaba tek doğurabilir miyim?
Ozgis1s Flanoz ay sen bensin 😂 ama benimki dengesiz. Mesela birini özlüyorum görmek istiyorum gidiyorum 10 dk sonra nerden geldim diyip eve gitmek istiyorum. Kocamdan başka kimseyle muhattap bile olmak istemiyorum ama ailemi falan merak edip görüşmekte istiyorum. 10 dk dan sonra tahammülüm kalmıyor 😂😂