Kızlar selam 👋
35+4 haftadayım. Son 2 haftadır suyum azaldığı için haftada 2 kontrole gidiyorum doktora nst ve ultrasonla sürekli yakın takip halindeyiz. Herhangi bi kaçak yok bu arada suyum gelmiyor o yüzden azaldı mı arttı mı ben anlayamıyorum. Tabi ki çok tedirginim mesela kasılma nasıl oluyor? Sancı nasıl bişey ? Sürekli bunları sorguluyorum. Anlatabilinecek bişeyse yazabilir misiniz ? Ona göre tedirgin olmayayım ya da takipte olayım.