eminegizem 82 gün kaldı. Kalbinde delik vardı ondan dolayı ameliyat olmak zorunda kaldı. Ben normalde özel hastanede doğum yapmıştım. Yaklaşık 10-15 gün sonra Şehir Hastanesi’ne sevki sağlandı. Çünkü orada kalp ameliyatı yapacak doktor yoktu,onlar dışardan çağırıyorlar da doktoru. Sonraki günler hep şehir hastanesinde yattı. Orada ameliyat oldu. Tabii ki çok sıkıntılı günler geçirdim. Çok üzülüp ağladım. Çok zayıfladım o süreçte üzüntüden. Ama çok şükür hepsi geçti. Rabbim bunu inşallah vaktizamanında doğurmayı nasip etsin.( bu arada beş haftalık hamileyim🙈