1 yaşından sonra ayrı yatırmaya başlamıştım ki depremlerden sonra yanımdan ayırmıyorum şimdi.çünkü o an da yanımda değildi ve çok korkmuştum. Şimdi ise ara ara yatağında yatırıyorum o uyanınca yanımıza geliyor. Öyle öyle başladım alıştırmaya. Gece uyanıp hep kameradan kontrol ediyorum ama 🥹