Ozzge01 Kızlar vitamin haplarını kullanmayı bırakanlar var mı ? Ben bırakmak istiyorum. Midem kendimi bildim bileli zaten hassas, bana hiç iyi gelmiyor haplar. Demir hapını almaya çalıştığımda genelde hep kusuyorum. Kullanmasam ne olur ki 😔😔
Hulo2105 Ozzge01 sakın bırakma özellikle demiri. Ben bi ara ihmal ettim bi içtim bi içmedim son haftalarımda kan testi verdim bi baktık demirim düşmüş. Doktor hapımı günde 2 ye çıkardı eğer değerin yükselmezse damardan vericez dedi. Doktoruna söyle dokunuyorsa başka ilaç versin ben demir ferrum içiyorum hiç dokunmadı
Galya15 Ozzge01 benim alerjim çıktığı için sadece demir ilacı kullandım vitamin hiç kullanmadım değerlerimde güzel zaten yaz ayındayız meyveler çok güzel semiz otu bol vitamin enginar aynı şekilde sende sebze meyveden alabilirsin 🫠
zeynosileannis Ozzge01 Bebeğe birşey olmaz belki ama senin değerlerin çok fazla düşer zaten kullanırken bile doğru düzgün yükselmiyor.
twinsmom__ Ozzge01 gynoferon bni çok kötü yaptı Ücretli ama solgarın demir ilacını aldım çok rahatladım
nuurmiss Ozzge01 bende aynı ilacı kullanıyorum ağzınıza bir miktar su alıp peşine kapsülü koyup direk yutarsanız daha kolay olur bende öyle yapıyorum kapsül yutamıyorum bende boğazıma yapışıyor 🤭 ama bu yöntemle rahat yutuyorum🫶🏻❤️
senaall Kesinlikle bırakmayın bana da bazen acaba doğru düzenli beslenmiyor muyum kötü mü besleniyorum hissi geliyor kendimi kötü hissediyorum ama ilaçlarımı hiç aksatmadım yenidoğan hemşiresiyim bazı yatırdığımız kötü bebeklerin hastalıklarını direk olarak annesinin anemisiyle bağdaştırıyorlar ya da enfeksiyonuyla benim çok korktuğum bişey şahsen
Nuib Ozzge01 valla bırakmamak lazım ama bende kullanamıyorum demir hapını kan serumu alıyorum daha sonrasında kabızlık bulantı kusma ne ararsan onu uapiyor çok ağır geliyor
twinsmom__ Ozzge01 kapsül Küçük değil yani, foto eklerim Ama ağızda herhangi bi tat bırakmıyor kabız yapmıyor kokusuz tatsız
Kubraalp67 Sakın bırakmayın bende dokunuyor diye bir içtim bir içmedim yanlış yaptım kan değerim yerlerde şuan günde 2 kere içiyorum ilacı halsizlik yorgunluk sürekli uyku mahvoldum biran önce kendimi toparlamam lazım yoksa damardan ilaç verecem dedi doktor.