melektb 

Ben şu alttaki ranzayı ve 3 tane yatak aldım, alta da ranza kapağı aldım bi yatak içinde olcak.. 4 ve 3 yaşında çocuklarım, bebiş de gelcek.. şimdilik üst katta yatırmayı düşünmüyorum, bebiş benim yanımda yatacak, ablası ve abisi alt kat ve kapaklı yatakta yatacak