685112 hamileliğimin başından beri aynı sorun var daha önce kalbi durduğu için hep bi endişeliyim, hareketlerini hissedene kadar her hafta doktora gittim iyi mi diye hareketlerini hissedince de şimdi 2-3 saat etmeyince evham yapıyorum takip ediyorum yine gidiyorum. Sanırım anca doğunca rahatlayacağız. Sizinde inşallah iyidir bebeğiniz canınızı sıkmayın 🙏