özelde doğum yapacaksanız almayın. ben koru çukurambarda doğum yaptım hipp verdiler sütüm gelmediği için. 2 yaşına kadar mama destekli emzirdim hep hipp kullandık memnundum. çok kilo almadı normal bi çocuktu ama araştırmalarda anne sütüne en yakın mama olduğunu öğrenmiştim.