Herkese merhabalar, 36+3te muayene oldum ölçüleri 35+3 4 gibi uyumlu çıktı, doktor suyunun ve nstsinin iyi olduğunu söyledi damarları kontrol etti. Bu arada diyabetim var, bebek ileri geçicek diye korkarken böyle bir şey olmasına hem şaşırdım hem üzüldüm açıkcası. Şimdiye kadar ölçüleri hep birebir gitti ilk kez böyle bir şey oluyor. Bu arada bebek doğum kanalına girmiş biraz ölçümlerde de zorlandı doktor bir kaç kere tekrar ederek aldı ölçüleri onu da farkettim. Doktoruma güveniyorum 1 haftanın çok önemli olmadığını da biliyorum ama eşekten düşenin halinden eşekten düşen anlar, böyle bir durum yaşayıp sonra normale dönenler var mı aramızda? İnşallah olumlu dönüşlerinizi bekliyorum. Tansiyonum hastanede 13 8 çıktı bu arada evde ölçümlerim 11 7 gibi gidiyor omron cihazım, doktor tansiyonu takip et dedi sadece stres mi yaptın diye sordu çünkü tansiyon sıkıntımda hiç yoktu ödemimde yok bilmiyorum ilgisi var mıdır?