ftmk Kahvaltıdan sonra özellikle bi ağırlık halsizlik baş ağrısı tansiyon da iyi ama sizde de oluyor mu
Seliinkahya Kahvaltıdan sonra genelde uzanıyorum hatta bazen uyuyorum o haftalarda başlamıştı banada yani normal hamilelikten
Bulutabioluyor 32haftaya yaklastm ve yaklaştıkça uykum geliyor halsizlesiyorum cokda ağrılarım var çocuk ya midemde ya belimde ya bobreklerimde bilemediniz kasıklarımda öyle bir baskı artısı var 🤦
Seliinkahya Bulutabioluyor Benimde çocuk midemde oturamıyorum bile o kadar baskı yapıyor ki çok acıyor sadece uzanıyorum