Ben de bebeğim 1 yaşını biraz geçiyorken hamile kalmıştım. Bir süre emzirdim 1,5 yaşına kadar. Sonra kendim çok bunaldım. Bebeğim memeye yanaşınca bir huylanma gelmeye başladı. Göğüs uçlarım hassaslaşınca heralde böyle ağzında mıyır mıyır resmen sinirleniyordum küçücük çocuğuma. Artık bırakmanın zamanı gelmiş dedim belki insan içgüdüsel böyle hissediyor. Sirke sürdük pek bana mısın demedi. Keçiboynuzu pekmezi sürdüm iğrendi tadından bir daha almadı ağzına.
Bu arada hamileyken emzirmenin emen çocuğa bir zararı yok halk arasında çocuğa yaramaz emmesin falan diyorlar. Benim doktorum karnımdaki bebek için erken doğum riski olmasın 20 haftalık olunca büyük olanı memeden kes demişti. Bizimki zaten oraya kalmadı.