Zeyno800 bendede tüp bebek transfer günü öğrendim kalitesiz olduğunu doktorum kilo vermemi önerdi hayatımdan karbonhidrat tuz şeker asitli içecekler hazır paketli yiyecekleri hayatımdan çıkarmami söyledi zaten pek tuketmiyordum tamamen çıkardım hayatimdan bol su tüketiyorum elimden geldiğince yeşillik ağırlıklı besleniyorum aktardan yumurta kalitesini arttırmak için karışım yaptırdım onu tüketiyorum Eylül gibi 2.tup bebeğe basliyalim dedi doktorum ama ben Ekim yada Kasımda düşünüyorum umarım yaptıklarım çözüm olur exra burdan bikac vitamin tavsiyesinde bulunan olmuştu onları araştırıyorum kendime uygun olanı alıp kullancam yada eczaneci tavsiye ederse onu almayı planlıyorum inşallah tüp bebeğe de gerek kalmadan gebelik haberi alırız