34+2 bebeğin başı çok aşağı da dedi doktor daha önce başına gelen var mı karnım ağrıdı gece çok sonra belime vurdu bebek toplanıp bi yerde çok sertleşmişti bende sabah hastaneye girmiştim nst de kasılmaların çıkmış dedi doktor rahim ağzına baktı kısalma da varsa hemen yatış demişti ama kısalma yokmuş şükür haftaya tekrar gel dedi ara ara gene karnım ağrıyo genital bölgeme iğne batar gibi oluyo çok böyle olursa doğum ne zaman gerçekleşir acaba korkuyorum huzursuzum zaten uzaktayım ailem yanımda yok bebeğin eşyalarını da halletmedim evde işler bana bakıyo zaten en başından zor hamilelik geçirdim hep tektim kendimi kötü hissediyorum