Nakskdkdkd 13 haftlak hamileyim asiri bulantim oldugu icin doktorum prilam dr yazdi yatmadan 2 tane iciyodum bu gece unutmusum su an surekli kusuyorum sabah 1 tane ictim ama fayda etmedi 1 saat icinde 6 7 defa kustum korkuyorum 😬😬 ve hala devam ediyo kusma
merimiri Nakskdkdkd bulantı anında içersen Fayda etmiyor cnm gece unuttuysan biraz kendine gelince kusman bitince içebilirsin
ggmom Nakskdkdkd gebelik reflusu kusma bunlara iyi geliyor mide koruyucu ben erken reflü olmustum yemek yesem midem bulanip ağrıyordu akşamları muhakkak kusuyordum geceleri de öksürük tutuyordu bogaz tahrisinden 3.4. ayımda prilam ile birlikte verdi doktorum işe yaradı çok şükür