EsranurB
Tokluk 104 gayet iyi sınır 140 zaten ama sonra ki değerler yüksek demişsiniz kaç çıktı onlar , benim de hastanede verdiğim kan sonuçları normal değer aralığında geliyordu ölçüm cihazı aldım evde kendim takip ettim açlık ve tokluk yüksekti 16. Haftada ölçüm yapmaya başladım ben , sonrasında dahiliyeye gittim diyet ve belli takipten sonra insüline başladık açlık değeri dengesizdi.
Sadece hastane sonucuna göre yol almak malesefki doğru olmuyor bende cihaz alıp takip etmeseydim haberim olmaycaktı Belkide su artışı veya bebeğin önde gitmesi durumu gibi şeyler olmasaydı.
Gebelik öncesi insülin direncim olduğu için erken hafta ölçmeye başladım şuan 26 haftalığım 24. Haftada başladık insüline o haftaya kadar diyetle geldim.
Bebeğin suyunda artış veya haftasına göre önde gitme durumu vs var mı ?
Ölçüm cihazı ile açlık tokluk takip edin bence