Nurakdas- Kızlar merhaba lazere gidiyordum bıraktım Şuan ağdaya başlamalı mıyım sizce ne yapacağımı bilmiyorum sadece arada bir kısaltmamı söylediler ama ben rahatsız oluyorum
Hulo2105 Nurakdas- ben 2. Seansta hamile kaldım. Merkezdekiler eskiden neyse alıyorsan onunla al mecbur dedi. Ben makine ve ağda ile alıyordum mecbur eskiye döndüm. Kıl haliyle uzuyor. Doğumdan sonra ilk reglin bitince gel dediler dondurun seanslarımı.