Masal-anne Kızlar adet gecikmemin 11. Günündeyim adetim gelmiyor ama gögüslerim şiş sol kasıkta ara ara batma olup gidiyor onun haricinde başka bişey yok erken gebelik de negatif çıkıyor ne diyorsunuz sizce hamile olabilirmiyim olursam kaçınca günde belli olur
Babyy_ Masal-anne bende geçen ay aynı şeyi yaşadım 11 gün gecikti doktora gittim kan verdim o gün adet oldum
blueAngell Merhabalar 7. Günümdeyim gecikmede hcg negatif yarın kan testi vermeyi düşünüyorum umarım pozitifi görürüm 5 ay olucak bu da olmazsa aşılama olmayı düşünüyorum
minismom Masal-anne sen bilirsin git bi ver bakalım icin rahat etsin en azından cıkmazsa bi kac gun sonra doktora gidersin bende bugun bi kaset test yapcam ruyamda pozitif gordum kesim negatif cıkar ama icimde kalmasın 😊