_rabia_ Valla ben de oturamıyorum kaburgama olan baskıdan dolayı. 32+1′im. Son haftalarda hatta bir iki haftaya kendime yatış istirahati vericem sanırım çok sıkıntı olcak gibi bu 😂 Benim eşim de en az 12 saat çalışıyor. Bu 8 aydır kimseden de yardım almadım bebeğin odasıdır kıyafetidir temizliğidir… Bebek arabasını beşiğini bile ben elimle monteledim kurdum. Kimseden bir şey beklememek en iyisi. Allah sonumuzu hayretsin