Gaz olayı yediklerimiz ile etkilenmiyor diyor uzmanlar. Yine de nohut fasulye mercimek yemem muhtemelen ama onun dışında cok takmamayi planliyorum. Süt artirmak için de yine yenilen seylerle artmaz diyolar. Olmasa afrikali kadinlarin sütü olmazdi. Su icmek ve bol emzirmek yeterli diyorlar süt artmasi icin. Ben de ay sonu dogum yapacagim ama araştırdiklarim bu sonuçları cikarttirdi 😂 tecrube değil yani hicbiri. Tükürdüğümü yalayadabilirim 😂😂😂😂😂