Gulll00 bebek anne karnında son haftalarda bir gün bile fazla kalmış olsa gelişimi konusunda büyük avantaj oluyor. İlk kızım 38+6 da doğdu sezeryan ile, bu defa oğlumu da 39+2 de falan planlıyorum tabi allahtan bir sıkıntı çıkmazsa . Sarılık olma ihtimali artıyor erken doğduğu zaman