Hayriye32 Erkek dedim genelde erkek gebeliğin daha uzun sürdüğünü söylüyorlar daha geç doğar diyorlar sorum şu doğum yapmış olanlar kaç haftada doğurdunuz belirtileriniz nelerdi ?
14022024 Hayriye32 ilk oğlumu 41 haftam bitiiyordu doğum yaptım şu an ikinci oğluma hamileyim alalım ne zaman doğacak iki ayımız kaldi
1palyaco Hayriye32 39+4 de doğum yaptım. 19.haftaya kadar falan prilam kullandım mide bulantısından dolayı . Ondan sonrası iyi geçti. Öyle çok zor bir gebelik yaşadım diyemem. Çok şükür iyiydi. Fazla hareketliydi karnımda çok toplanıyordu .
Ebbruc Hayriye32 oğlumun 26.haftada doğmak istemesi 😂 erken doğum yaptım şimdi 2.ye hamileyim bakalım bu kaçıncı haftada gelmek isteyecek
HaticeTekin Hayriye32 ilk oğluma 36+6 ile doğum yaptım plesanta rahim ağzını kapatiyordu ve makat gelisiydi sancım oldu ve ertesi günü kanama ile sezeryan oldum şuan 2.ye hamileyim inşallah 40 hastalığa kadar gider inşallah tek dileğim o🧿❤️
SevimEce 37 haftalık suyumun gelmesiyle doğuma gitmiştim ben . Bebişler ne zaman gelmek isterse o zaman geliyorlar bence .☺️ Şu an ikinci erkek bebişe hamileyim 20. Haftamdayım bakalım ne zaman gelicek paşalar .
Zeh-ra 37 de gelmezlerse 40-41 e kadar bekliyor bu bebekler 😂 bakalım bende 32 hafta oluyorum 36 da başlayacağım normal doğum çalışmalarına anca gelir diye düşünüyorum 😅