Pinarkorkmazer Arkadaşlar ben Amerikada yaşıyorum burda folik asit değeri 800mcg olarak veriliyor daha doktora gitmedim ama Türkiye’de 400 Mcg den yüksek alma diyordu doktorum bana bununla ilgili bir bilgisi olan var mı 800 mcg içersem ne olur
_Mother_ Pinarkorkmazer çok kafanıza takıp stres yapacaksanız ortadan bölüp için benim kanda değer yükselince doktorum öyle demişti ama onun yetine 2 günde 1 tane içtim
Tazeanne123456 Pinarkorkmazer benim folik asit değerim çok yüksek çıkmıştı doktor folik asiti kestirmedi fazla idrarla geri atılır dedi yine de her şeyin fazlası zarar belki de böbrekleri aşırı yorar
Pinarkorkmazer _Mother_ benim de aklıma geldi ama emin olamamıştım çok sağ olun fakat bu folik asitin içinde diğer tüm mineraller de var burda böyle kullanıyorlarmış a vitamini b vitamini c vitamini demir iyot gibi mineral ve vitaminler de var her ülke birbirinden farklı sanırım bu konularda
_Mother_ Pinarkorkmazer multivitamin olabilir mi o zaman şuan bende onu kullanıyorum ama içerisinde ki folik asit miktarı 400 mg sizin kinde folik asit miktarı 800 mg mı yazıyor
Pinarkorkmazer Tazeanne123456 ben de öyle okudum folik asitin fazlası dışarı atılırmış ama bazıları da bebeğe zarar veriyor falan diyor Burda doktora gitmek biraz zaman alan bir şey o yüzden daha gidip soramadım hiçbir şey
Pinarkorkmazer _Mother_ evet bir de ben Türkiye’de ilk üç ayda multivitamin kullanmadım yani doktor önermemişti sadece folik asit kullanıyordum ama burda ilk üç ayda da kullanıyorlar sanırım
_Mother_ Pinarkorkmazer vitamin eksikliğiniz varsa daha iyi olabilir sonuçta içerisinde baya vitamin var Türkiye de süreç biraz daha farklı oluyor evet kimi doktor hiç vitamin bile vermediği oluyor her doktorun tecrübesi farklı doktorunuz iyi ise ona güvenin yönlendirdiği şekilde ilerleyin daha doğru olacaktır