Humeyra1 bbaharayy bende oldum olası Ali ismini sevmişimdir nasipse bı oğlum olacak adını Ali Agah koyacağız bizde. Çok seviyorum… 💕
Ebbruc Arsln96 teşekkür ederim , ama Aliler genelde sakin olurlar abimin de adı Aliydi çok sakin biriydi
Bnguuu_102 bbaharayy ali dini olarak özellikle çok çok güzel bir isim hem eşinizin de hayaliymiş kırmayın derim ama ekin ve bora hoşuma gitmedi maalesef ben nacizane kendi önerimi yazayım ☺ Ali asaf Ali Kemal Hasan ali Ali ömer 🌼🌼🌼
Pinarkorkmazer bbaharayy bir öğrencim vardı adı Ali buğra idi çok beğeniyorum bu ismi öğrencim de çok zeki ve edepliydi maşallah
Hatice-1233 bbaharayy modaya göre isim konmaz. Ali ismi de gayet naif bi isim oğlum olursa Alihan yada Ali Asaf koymayı düşünüyorum