Arkadaşlar selamlar 14+2 deyim. Hamilelikten önce küçük bir bel fıtığım vardı beni ara ara zorluyordu ancak geçen haftadan beri tekrar başladı hamilelikten dolayı krem filan da sürmüyorum. Bu durumda olanlar siz neler yaptınız krem ve ya ardıç yağı gibi tedaviler uygulanabilir mi?