Buseemm Kizlar geceden beri 4 oldu kusuyorum gece 1 de 3 de sonra uyudum gouzumu actim 8 di kustum uzerine tuzlu kraker yedim simdi yine kustum bana normal gelmiyor sizce normal mi bu kdr sk olmasi
Ayse_2807 Buseemm korkma hiç ilk üç buçuk ay hep kustum koku hassasiyetim çok fazlaydı şuan 18 haftalık hamileyim ve sadece 1 kilo aldım.
Beybyi Buseemm ben de aynisiyim yarın 6 haftalık olacak ne bı şey icebiliyorum ne bı şey yiyebiliyorum midem bulanıyor ekşiyor kusmam geliyor ne yapacam bilmiyorum herşey bana kokuyor gibi geliyor berbat bı durum acil e mi gitsem acaba
Hlyabtr00 9 haftalık oldum ama iki haftadır berbatim. Gece gündüz hep kusuyorum ağzıma hiç bişi girmiyor. Şu içemiyorum. Hep kusuyorm. Normal bence ua
Buseemm Ayse_2807 ya bnm ilk gebeligimde 1 ay icinde ölü kalmisti kürtaj olmuştum sadece kusma vardi o yuzden korkuyorum acikcasi
Ayse_2807 Buseemm bana doktorum çok kusuyorum dediğimde gebelik sağlıklı ilerliyor demisti tabiki içinde kalmasin çok kötü hissediyorsan acilden git bı görsünler hayırlı haberler alırsın inşallah🤲
Baby_B Buseemm bende her yedigimi kustugum icin acile basvurmustum.Hic beslenemiyorsan serum alabilirsin
Buseemm Ayse_2807 amin insallah cnm ama kusmalarim hala devam ediyor 7 8 olcak su an da bulantim var ama kusamiyorum simdi az kaldi onu da cikaririm
Baby_B Buseemm serum aldim 4000 ml vitaminle suan iyiyim.Vucudun biraz da olsa beslenmsi gerek.Ihmal etmeyin derim
Ayse_2807 Buseemm valla diyorum ya beşinci ayına girdim sadece 1 kilo aldım bakalım bundan sonra ne olacak
Baby_B Buseemm tahlil yapip verirler beslenemezsen su icemezsen enfeksiyon oluyor.Kadin dogum doktoruna gidedebilirsin.O da yönlendirir
Beybyi Buseemm sizinde ya ben yarın bı özele gitmeyi düşünüyorum mide bulantısı için falan ilaç verir diye düşünüyorum bakalım
Buseemm Beybyi Baby_B Kizlar iki gün boyunca cektim bu kusmalari ne geçirdi inanamazsiniz😂 ictigim suyu bile cikariyordum . Artık acliktan susuzluktan ölücektim . Tesadufen ablamin verdigi bi bardak kola ile gecti yeminle ustune bibbardak daha ictim . Sabah kusmam bile olmadi hala soktayim @Beybyi sende bi kolayi denesene insallah seninkini de geçirir