ZulusSerdar Ben 20 haftadayım 1 hafta falan bacak aralarım ağrıyordu oturup kalkarken ama bu gün ağrımadı niye acaba çocuğa bir şey olmadı dimi😔
Glnrskr ZulusSerdar Bu haftalarda kasık ve bacak ağrıları normal demişti bana doktorum benim belimde ağrıyordu 21. Haftada magnezyuma başladık şuan da ağrım var ama hafif.
ZulusSerdar Glnrskr ağrıyınca şikayet ediyoz ağramayınca ediyoruz bizde hiç bir şeyden memnun kalmıyoruz😄evde ultrason bulundurmak gerek kendin bak için rahat olsun