Sadece Nisan gelince yatirmiyorlar + olarak açılma varsa yada su gelişi başladıysa yatış veriliyor. Eviniz çok uzak değilse h.haneye gidip genel bir gorunun nst ultrason kontrolleri en azından bebiş iyi mi net emin olursunuz. Yatış yapmayacagim açıklık yoksa dediğinizde tamam diyorlar