minnosbirkiz Gmzyyyy şuanda tam öyle uzanırken okudum bu yazdığınızı, döndüm bi kendime baktım 😂 bişey olmaz heralde yaa, sonuçta saatlerce öyle yatmıyoruz 😁
Cansu-2600 Gmzyyyy Sırt üstü yatmayı çok onermiyolar ama bence az bı sure durursaniz sorun olmaz ama sırt üstü yatabiliyomusunuz ya bende 7. Ayimdayim asla sırt üstü duramiyorum sanki gırtlağıma çöküyor bebek gibi nefessiz kalıyorum 5 dk bile yatamıyorum 😁