Zumrut___ Yatarken bişey yok ayağa kalkınca oturunca başım ağrımaya başlıyor. İki gün oldu doğum yapalı iki gündür böyle. İlk doğumumda hiç böyle bişey yaşamamıştım . Başına gelen var mı ya ne zaman bu ağrı ??
Mucizemses Sade nescafeler var acı onlardan günde en az 4 5 bardak iç demişti anestezici bana ben ilk günler 5 bardak içiyordum birde ani hareketler yapmıcaksın daha yavaş hareket edin sizin De daha 2 gün olmuş bol bol o kahvelerden için anesteziyi atın
Mucizemses Zumrut___ benim 21 gün oldu sezeryan olalı hala kahveyi çok içiyorum ilk günler sadece ayağa kalktığımda baş dönmesi oldu kısa süreli baş ağrısına çevirmesi çok şükür