Nuris_ normal 1 haftayı geçti benimde ebe arkadaşlara ve doktora danıştım normal sıkıntı yok canım. Aşırı derecede şiddetli kanama suyun gelmemesi bebeğin hareketlerinin azalması bundan bunlara dikkat edicez bunun dışındakiler normal herkesin nişanı , suyunun gelmesi , ağrısı vs farklı oluyor buradan sende okumuşsundur. Yani nişanım geleli 1 hafta oldu sonrasında bişey yok bekliyorum 😃3 gün ara ara nişan geldi sonrasında muayeneye gitmiştim alttan muayene sonrasıda 2 gün bulaş şeklinde kanama oldu olur demişlerdi zaten. Muayene olursan falan o zmnda geliyor aklında bulunsun