Larraa HazelSeren Bizde an itibari ile 8 haftalık olduk ☺️ Kese kalp gördük şükür. 15 ağustosta tekrar kontrolüm var 🥰
Seray2 Birhayalimvr sanırım benim de öyle belirtim yok diye ağlamıştım henüz dr gitmedim Salı gidicem 7+5 olucak ilk gidişim kalp atışı duyar miyim
Birhayalimvr Seray2 duyarsın canım bende salı gidicem kalp atışını duymaya inşallah güzel haberler alırız belirtş olmaması daha iyi aslında kimisinin daha ağır geçiyor o yüzden şükrediyorum ama ilk gebelik olunca wndişeleniyor insan işte 😊
Seray2 Birhayalimvr 2. Benim ama seytsn nasıl vesvese veriyor eminim sizlerde de vardır bu vesvese korku 🤭
myangelson HazelSeren 8+3 olduk. Keseyi 5+5 vajinal muayenede gördük kalp atışını da cuma günü 8+0 haftalıkken gittim çok az hafif bir kalp atışı duyduk 7+2 haftalik 1,04 cm olcmustu o zaman. Kan tahlilleri yaptı sonuçları çıkınca gelirsin dedi
HazelSeren myangelson hadı hayırlısı daha bız o aşamaya gelemedık gıtmedık doktora bakalım çarşamba sonuç ne olacak
Sahranr HazelSeren aynı durumdayz 6haftada keseyi gördüm şuan 9 haftalık daha kalp atışını dinliyemedim daha randevuya 10 gün var devlete gidiyorsan bekliyorsun maalesef
Hasret72 Semagzll Amin bende öyle tam bitti diyorum yine geliyor Psikolojim alt üst olmuş durumda 🥺 Perşembe gidecem hastaneye bakalım
Semagzll Hasret72 bende haftaya Perşembe gideceğim geçen hafta gittiğimde kesilmişti normalde her hafta çağırıyor doktorum kesilince 2 haftaya bı gel dedi yine tekrar başladı
Smkse Hasret72 benim de daha yeni 5. Haftaya girecek ama leke ile başladı bugünde kan gelmeye başladı ara ara ilk kontrolümde yarın 1 önceki de kimyasal gebelikti
Hasret72 Semagzll Kahverengi tuvalette gittikçe afdersiniz idarardan önce geliyor az değil geliyor yani ama sonrası sildikce geliyor Kese etrafında kanlar vardı onlar azalmış pıhtı ya dönmüş dedi doktor Sizce gelen kahverengi Ler omudur. Ağrı da oluyor bu ağrı hiç geçmedi
Zeycannn HazelSeren 8+2 cuma günü kontrole gittim hem kalp atışı duyuldu hemde kese net bir şekilde görüldü