dogaa-ont 2 gün önce sezaryen doğum yaptım şu an öksürük geliyor ama ben öksürmemek için nefessiz kalmayı tercih ediyorum resmen öksürürsem bir şey olur mu ya da ne yapmam gerek
Sermec27 dogaa-ont sezaryenden sonra yaklaşık 10 hapşururken ne öksürürken hep tuttum kendimi 10. Gün bile öksürürken canım yanmıştı bende çok tuttum öksürüğü ve hapşurugu bir süre
Behacetler dogaa-ont kısa kısa ve kesik kesik öksürmeye çalışın vücut aldığınız ilaçların etkilerini öyle öyle atacak çok zor çok sancılı oluyor maalesef ama kısa kısa da olsa öksürün
Daisyy000 dogaa-ont Sezaryenden 1 gün sonra su içerken bogazima kaçtı öksürmek zorunda kaldım. Aman Allahım böyle bir acı yok ….
Melegimolsun dogaa-ont sürekli ılık su için birde öksürüğünüz geldiğinde birisinden yardım isteyin Bebeklerde gaz çıkarmak için elimizi tümsek yapıp sırtlarına vuruyoruz sizede o an öyle yapılsın bir tık daha rahat edersiniz
Mucizemses 21 gün oldu hala öksüremiyorum boğazıma su kaçıyor nefesimi tutuyorum bi şekilde çıkarmaya çalışıyorum çok zor gerçekten ama öksürdüğümde canım çok yanıyor içim patlıcakmış gibi oluyor