rmysa388_ Tugce3616 benimkide kız ben Ebrar Neva koydum🌸 Mavi meva Aden deniz Ada Bilmem hepsi güzel secemiyo insan
Melisinannesiii Tugce3616 nasıl insanlar koyamaz delen aynı şeyi yaşıyorum bende 😂ikinci kıZmın ismi yok 31 hafta
MerveA7 Tugce3616 ilk kızımın ismi Duru😊 ada Ece İlay Liya Maysa Öykü Deren Beren bizde seçemedik daha 😃
Tugce3616 rmysa388_ evet seçemiyor insan ebrar ismi güzel aslında eşimde ebrar demişti dün ama Birgün öncede farklı bişey dedik net karar yok 😂
Cey-cey MerveA7 ay esimde maysa ya takmıs durumda 7 aylıknolduk büyük kızım Beren 13 yasında 17 aylık kızım asya buda maysa olsun diyo
Tugce3616 rmysa388_ benimde eşim istiyor ama sabah oluyor farklı isim söylüyor 😂 bende artık sana bıraktım dedim yeter 😂
_Mother_ Kızlar Asel Meyra nasıl sizce kızım olursa katmayı düşünüyorum ilk kızımın ismi de Elif Asya