Biranneikievlat22 Evet ben ilk başta adet oldum sandım megerse hamileymişim ama düşük tehlikesi var dedi doktor igne vermişti rahim etrafında kanama var demişti bana
Hasret3449 Biranneikievlat22 canım kaç haftalıksın doktor banada dedi kese etrafında var ve bende 10 haftalık gördüm prog Están kullandım durdu 12. haftada gene başladı şu an gene kullanıyorum
Biranneikievlat22 Hasret3449 ben şuan 35 haftalık oldum canım bende progesteron vajinal olarak kullandım ignede 2 günde 1 vuruldum bu haftaya geldim çok şükür
Zekiyeekoc Bende ara ara oluo azcık sadece 8 haftaya basladım kan deil leke sadece iki kızım war cinsiyet degisncede oluo diyen oldu