rmysa388_ bn sezeryan dogum yaptım bagırsak tembelligi olmus zamanla makat catlagı olustu dogumdan 3 ay sonra acı icinde ağlıyordum tuvalete gitmek istemiyordum bu yüzden yemek yemiyordum sütümde azalmaya baslamıstı her defasında tuvalete ölümdü bana hep agrı kanama oluyordu bi sürü ilacta kullandım fayda etmedi ameliyat oldum sükür 9 ay oldu suan cok iyiym