Arkadaşlar 19+5 hamileyim bir haftadır falan göbek çevremde hissediyordum pıt pıt ama 2 gündür kasığımda vajinamın üstünde kıpırdıyor tehlikeli bir şey mi yukarı çıkması gerekmiyor muydu? Bir de vajina girişim zonkluyor doktora yeni gittim bi sorun yoktu ama sonraki kontrolüme de var biraz daha endişelendim.Bilenler cevaplayabilir mi 🌺