Alparslanmom__ Sancı gelip gidiyor sürekli ama sık degl şiddetli degl adet sancısı gibi beklemelimiyim sizce?
Betul-97 Alparslanmom__ Benimde 05:30′da bir sancım geldi baya şiddetliydi mahvoldum 2-3 dakika sürdü sonra geçti bende doğuracağım bugün galiba 39+3 oldum🥹🥹
Helbestt 10 dk da yada 7 dk da bir olması gerekiyor diye biliyorum.Ben de tam 39 haftalığım bekliyorum
Glchan_34 @Alparslanmom__ eğer sancılar 5 dk da bire düşerse hastaneye gidin mutlaka duzensizse eğer bekleyin ılık bir duş alın
rmysa388_ Alparslanmom__ bak şunu diyin az az geliyosa rahat ol suni isteme zamanla kendiliğinden açılıyor zaten rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 💗