Tugce8 Arkadaslar ben 11 haftalık hamileyim. Ruyamda erkek bebege hamile oldugumu gordum. Bılınc altı da olabilir ama benim gıbı goren ve ruyası gercelesen varmı?
mervemurat16 Tugce8 ben gebe olduğumu rüyamda görmüştüm bir kız çocuğu vardı cinsiyet öğrenmeye giderkende gene kız gördüm gerçektende kızım oldu 😄
maman-es Bende görmüştüm hamileliğimin ilk haftalarında 6-7 aylık bir kız bebek, ve kızımız olacağını öğrendik 😌
1159098263 Tugce8 bende kızımda kız gördüm kız oldu bunda erkek gördüm Allah’ın izniyle inşallah sağlıklı bi oğlum olur
minnosbirkiz Tugce8 ben gördüm, hamile olduğumu bilmiyordum, bitane erkek çocuğunu heryere kucağımda taşıyordum, sıkı sıkı tutmuştum hiç biyere bırakmıyordum ve oğlum olacak 🥰
Daisyy000 Tugce8 3defa erkek bebek gördüm .Birinde altını değiştiriyordum,2.de denizde beraber yüzüyorduk,3.de sevip okşuyor gezdiriyordum.Oğlum oldu🦋
Anasininkuzusu Tugce8 2 oğlum var . Rüyamda 3cü çocuğumu doğurduğumu gördüm erkek dediler. Sonra şaka yaptık bu sefer kız dediler. Cinsiyyetini henüz bilmiyorum.
MerveA7 Tugce8 eşim erkek diye görmüş ben kız diye 2. Kızımız geliyor ama eşimde aynı ablasına benziyordu erkekti demişti daha doğmadı ama doktorun verdiği ultrason kağıdın da aynı ablası 😃
Canlarrr Tugce8 bende kız bebek gördüm oğlum olacak dedi doktor hâlâ gidince soruyorum oğlan mı diye 😂
Cansu-2600 Suheda Ben ben ben 😁😁 Deli gibi turşu ve ekşi yiyordum kesin kız bu kadar eksiye erkek olması imkansız diye düşünüyordum. Cinsiyetini öğreneceğim günün gecesi kucağımda kundakta sarışın bı erkek bebek tutuyodum ve sonuç erkek bebeğe hamileyim 🙈 bence malum oluyor ya iç güdüsel olarak ama şöyle bı durum var benim rüyalarım genelde çıkar hep zaten o yüzden hiç bı yakınım rüya gormemi istemez 😁
RHandan Tugce8 ben hamileydim ama hamile olduğumu henüz bilmiyordum rüyamda erkek bebek gördüm sonra kendimde hamile olduğumu öğrendikten sonra 2 kere erkek bebek gördüm ve sonuç erkek 🩵