Merhaba kızlar. Benim ilk doğumumum zorunlu sezeryan oldu. Kendi sancılarım vardı. Suni sancida aldim. Ama açılmam olmamişti. Sezeyam oldum. İlk günden günden sütüm vardi. Şimdi 31+5hamileyim yine sezeryen olucak. Ama bazi kisilerden duydum. Direk sezeryan olunca süt gelmiyormuş. Böyle birşey varmı. Çok taktim vallahi.