Ghjj Kızlar benim gibi böyle yiyen var mı kızlar içim sadece böyle rahatlıyor vısne olsun lımonata oldun onları buz yapıp yıyorum zararı var mı bilmiyorum ama yıyorum
Babymom07 Ghjj yok kız zararı olmaz. Seni hasta etmesin yeter 😅 ben kışın full soğuk su içtim mesela grip bile olmadım. Hamilelik çok farklı gerçekten şimdi de buz yapıp küçük termosuma su koyuyorum genelde onu içiyorum o hoşuma gidiyor içecek içeceksem de illaki buz koyuyorum içine 🫠
Lalemmm12 Ghjj kessin biri sana demiştir 🤣 bende doğurdum emziriyorum kaynanam soğuk şeyler içme sütün soğur dedi görende çeşmeden su alıyor bebek 🤣🤣🤣 sagdıgım da gayet sıcak bşr süt geliyor yani
Sumeyye237 Ghjj hamileleigim geçen yaza gelmişti 3 ay tabak tabak buz kutu kutu dondurma yemiştim 😂😂 sapasağlam doğdu kızım
ggmom Ghjj yedikklerinizdeki protein vitamin kanla bebeğe geçer buzlu limonata Kordondan bebeğin ağzına gitmediğine göre:D sadece çok soguga tadinilginc şeylere falan bebek kiprasirmis bı doktor anlatmıştı o kadar başka bişey yok 😁
Retjza Ghjj Bebekte bronşit mi 😂 Siz milletin dediğine takılmayın. Yediğiniz hiç bir şeyin ısısı bebeği etkilemez. Oldu o zaman sıcak çay içince de ağzı yansın.
Arya2019 Ghjj ayyy bu millet bi alem ya🤦♀️ ilk gebeliğim de mandalina aşermiştim önce zar zor bulduk sonra mevsimi gelince kilo kilo yedim bi tanıdık şey demişti “ çok yeme sütün ekşir” 😁😁😁
meryemerdem Retjza ya ben “dondurma yersen bebeğin kafası donar” diyen duydum bağırarak kahkaha attım çok ayıp oldu karşımdakine 😂😂
Glchan_34 @Ghjj ay bu ben😂😂bende aşırı yiyordum canım buz istiyordu demir eksikliği yüzünden öyle oluyormuş kontrole gittiğimde doktora sormuştum bebeğe bişey olmaz ama sen mideni üşütürsun demişti çok yeme demişti 😂😂
Glchan_34 @Lalemmm12 bizim insanlar her şeye bir laf buluyorlar ya cidden bana da vantilatör önünde oturma bebek zatürre olur dediler dedim bir tane carpacam o olacak😂
Rabiamina Glchan_34 bana da bir yakınım bardakta kalan suyu eşine verme dedi. Benim artığımı vermeyecekmisim. İnan neden bile demedim kim bilir hangi hurafe 😄
Glchan_34 @Sumeyye237 bende buz dondurma aşırı tükettim son bir haftadır yemiyorum ama doktor mideni üşütürsun dediği için 😂😂😂
Ebrucar Ghjj o haftalarda bana da olmuştu. Buz küplerini yiyordum sürekli sonra baktım tatsız geliyor Kolayı meyve suyunu bile donduruyodum, sürekli dondurma yiyordum bide Mart’ta falan o soğuklarda yedim😂kafayı yemiştim resmen sonra geçiyo rahat olun 😂
Rumay Ghjj ayyy ben ben…resmen buz yiyorum normalde asla yemem.soguk su bile içmem…bence pika sendromuna girdim cunku kan değerlerm epey düştü.
1bebe1meow Ghjj Valla bacım donmasını bile beklememek için mini marletkerden poşet poşet buz alıp katır kutur yiyorum cips yer gibi hele film izlerken offff çok sarıyor bi kaç günlüğüne anneme geldim buz alıp da geldim sen düşün hiç de bişe olmaz ne olacak yiyebildiğin kadar ye 😂😂