ulkutom Kızlar selam sürekli yoğun gaz sancısı yaşıyorum var mı bi öneriniz bu hafta doktor kontrolüm var orda sorucam ama haftam yaklaştığı için korkuyorum bazen öyle şiddetli ağrı yapıyor ki doğum sancısı mı acaba dedirtiyor
Hatcsezgin ulkutom Burada bir arkadaş gasspass diye bir takviyeden bahsetmişti bende sık gaz sancısı yaşadığım için doktoruma sordum alıp kullabilirain dedi henüz bugün aldım kullanmadım ama bir sorun isterseniz. 15dkda rahatlattığını yazmışlardı.
Sevcan62 ulkutom benimde gaz artı ishal. İshal için doğum belirtisi diyorlar sancılarımda sıklaştı korkutuyor beni 🥲
merimiri ulkutom gaz artışı ve sancısı çok oluyor evet bende okuduğum kadarıyla bu haftalarda normalmiş 🤷🏻♀️
ulkutom Hatcsezgin ayyy çok teşekkür ederim ne iyi oldu sorup deneyim perişan oluyorum çok teşekkür ederim 🙏🏻
ulkutom Sevcan62 ayy kesinlikle benimde ishal ve gaz sancısı bende öyle okudum ama inşallah değildir ya çok erken daha 🥲
Yasmncm Çorapsız gezmeyin benim de çok oluyodu doğumdan sonra perişan oldum ben onemsemedim siz dikkat edin terliksiz ya da çorapsız yere basmayın
Sevcan62 durgay sizin erkenmis bir doktorunuza sorun ama gaz sancısı hamilelikte sık karşılaşılan bir durum ben 37. Haftadayım