2 ağustos sabah 9 da spinal sezaryen oldum şuan dehşet bir ağrı içindeyim hastaneden çıktık büyük tuvaletimi yaptım gazımı da çıkarttım yavaş yavaş acı çeke çeke yürüyorum da ama belimin sağ tarafında çok şiddetli bir ağrı var ön tarafa vuruyor yaşayan var mıı 😣😣😣