Merhaba güzel annelerim ❤️
En sonki reglim 24 Haziran da geldi ve 29 haziranda sona erdi. 2 hafta sonrasında erken gebelik testiyle hamile olduğumu öğrendim. Erken öğrendiğim için ultrasonda keseyi görmemiz vs zaman aldı. Keseyi tam görmüş sayılmayız sadece oluşmaya başladığını biliyoruz. Dış ya da boş gebelik değil bunu tespit ettik doktorumuz ile birlikte.
İlk kasık ağrılarım vs oluyordu 1 hafta önce ve akıntı da eşlik ediyordu. Şu anda hiçbir belirti yok normal mi. Doktorumuz 2.5 hafta sonra kalp atışlarını duyabileceğimizi söyledi ama benim içimde bir soru işareti var hep. Beni bilgilendirirseniz sevinirim❤️
Not: şuanda tahmini 3-4 haftalık