Bugün 30+3 ile Ümraniye e.a. ya geldim acilden erkek doktor alttan muayene etti kanamam yoğundu yatırıcaz seni ciğer geliştirici vurucaz dedi sonra doğum katına alındım 10 kişi alttan muayene olurken yanımdaydı ebesi hemşiresi doktoru ne varsa oradaydı defalarca alttan uyarı verdiler dedim tamam doğuruyorum sonra yatış odasına alındım serum takıldı iğne yapıldı nst bağlandı orası güzeldi muayene için gelen erkek doktor çok iyiydi güzel ilgilendi ama hemşireler doktorlardan daha burnu havada bunu söyleyebilirim ama yine de doğumu özelde yapmak isterim siz ne düşünüyorsunuz