Mavisevgim Ketii nişan kıkırdak gibi oluyormuş ben de tam bilmiyorum 37+3 haftalik sancılar var regl ağrısı gibi ishal olmuşum gibi karnıma bir sancı giriyor wc koşuyorum bir şey yok
Ketii Mavisevgim sabah ben de ağrıyla uyandım . Yarın doktor kontrolüm var dayanmaya çalışcam. Perşembe gunu de sezeryan olcam