Gzd1212 Tugcaduman benimde 4+4 bugün doktora 10 gün sonra falan. düşünüyorum erken gidince kese görünmüyor ultrasonla genelde. İnşallah görürsünüz bakalım 🥰
Tugcaduman Gzd1212 ben gidip doktorumla da bi görüşmek istiyorum bi planlama ve takviyeler ilaçlar konusunda bi düzenleme yapıp gecikmeden başlamak istiyorum açıkçası kese muhtemelen görünür ama kalp atışını alamayız diye tahmin ediyorum
HazelSeren derinlesb1 canım ben 8 haftalıgım hala bıseyım yok ne agrı ne bulantı ne bısey senın gıbıyım bende normal her hamılelık aynı olmuyor
TKumsall derinlesb1 4+5te kese gördüm 5+3 üm 8inde bebeği görürüz inşallah dediler benim bulantim vardi koku hassasiyeti çok var bende ilkinde de vardi
muphem derinlesb1 5+3 te başladı bende bulantı. Ara ara bulantı için ilaç kullanıyorum. Şu an 15 dk sonra 12+5 olucak bebeğim ama geçti diyemem alıştım diyebilirim sanırım
A_4 Beybyi reçete ile değil ücretli alıyorsunuz ama önce doktorunuza bi sorun isterseniz ben doktoruma danışarak satın aldım eczaneden